Talang 2008


Ikväll är det äntligen final av talang 2008. Väldigt mycket sångframträdande med i årets final. Jag personligen tycker väl att det är lite tråkigt med sång i finalen. Det är roligare att se mer avancerad talang som trolleri, pianospel eller jonglering då. Även om dem som sjunger är bra, missförstå mig inte. Så därför hoppas jag att magikern, jonglören eller hon som spelar piano vinner (a) haha.  Ska ni se talang ikväll? Det ska iallafall jag göra, i brist på annat haha.

Det blev dessutom väldigt molnigt här nu så solen försvann. Blir att byta om från klänning till jeans och top. *morr*

ha en superbra kväll på er :)
kramis

Postat av: Emelie

åh,talang det ska jag nog se :D är han som jonglerar kvar? johan wellton eller vad han heter? han är ju från Gävle ahah så jag hejar nog på hnm (om han är kvar vill säga) ahha



tråkigt med vädret också, måste nästan byta om igen.. :(

2008-05-30 @ 18:04:53
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0