sugen på en tröja?

Jag som såg fram emot att testa bikinin och använda den i sommar så SJÄLVKLART beställer jag den för liten haha. Jag kan ha denna med men det blir med natacha-style på den dvs visa mer än vad den täcker. Syrran får nog ta denna så köper jag en ny överdel. Pallar inte att skicka tillbaka när portot blir lika dyrt typ. Då köper jag hellre en större strl i butiken eller en annan bh-variant i samma färg :) men annars var den mycket fin. Dock köpte jag en tröja som jag knappt fick på mig. Boobsen var för stora och därför tröck kanten fram ner dem och det blev inte alls snyggt. Tråkigt för jag gillade tröjan och jag kan annars ha tröjor i strl 38 :/ jobbigt det känns haha. Så den ska jag sälja eller vänta tills jag får mindre kropp. Tröjan var iaf denna:


är från HM i storlek 38 och kostade 79,50, aldrig använd!
ni får köpa den för 60 kronor eller högstbjudande annars spar jag den tills jag blir mindre haha 

Postat av: Emelie

Fiinfiin:D

2008-05-07 @ 20:34:07
URL: http://meemelie.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Spara den, den var ju jättesöt!! =)

2008-05-07 @ 22:35:48
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0