Stackars Madde


åh jag som skrev värsta bra inlägget om försvunna Madde och så dampa sig bloggen totalt ! gaaah! dont you just hate when that happens? Iallafall s¨g jag dokumentären om henne och hennes familj ikväll på 4:an och det var bra. Eller ja ni förstår vad jag menar, finns juh inget bra med att hon är borta men det satte verkligen spår i en. Jag blev mer engagerad i att få hem henne, även om jag vet att jag näst intill är hjälplös i detta, men hålla ögonen öppna kan jag alltid göra och jag hoppas att alla gör desamma! Dessutom hoppas jag att det där systemet dem snackade om ska komma till även här i Europa. Jag fattade aldrig hur det det skulle fungera men det är juh bevisat att det funkar så varför inte lixom?!

Jag hoppas verkligen att Madde lever och kommer hem till sin familj snart. Inte en dag försent!

Före det tränade jag som vanligt. Blivit mycket träning idag vilket känns bra. Först var jag ut med boyen en kvart i morse innan frukost och efter det satte jag mig på motionscykeln en 40 minuter innan jag kunde äta lite mat. Sen har jag vart på promenader med boyen självklart under dagen i olika längder och minuter men nu ikväll vid 6-7 tiden så tränade jag först ca 30 minuter aerobic typ och satte mig sedan 45 minuter på motionscykeln. Känns bra nu iallafall hehe. Blir nog lika imorgon :) Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig och läsa lite.

hörs imorgon hoppas jag
kram på er

Postat av: Emma

Vad duktig du är med träningen!!!! :D

2008-05-28 @ 09:47:16
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0