Söndagskvällen

Asså jag fattar inte. Varför försvann kalendern? jag har inte ens tagit bort den? och ändå syns den inte. Spelar ingen roll om jag lägger in koden igen så kommer den lik förbannat inte upp ! gaaah -.- Syns kalendern för er? j*vla design skit haha

Har iallafall spenderat eftermiddag/kvällen med att klippa mig (endast topparna) färgat håret mörkare brunt och kollat på film hos Broberg. Vi såg Irene Huss "Den krossade tanghästen" Den var inte så jättebra enligt mig. Den var lite tråkig och rätt dåliga skådarspelarinsatser från vissa roller. Wallander och Beck är fortfarande oslagbara. Dock tycker jag att den var sevärda eftersom jag totalt älskar kriminalfilmer.

Filmen handlar om detta:
Den välbärgade Richard von Knecht faller från en balkong och landar på en taxi på gatan. Det enda ögonvittnet är hans egen fru som lamslås av skräck.
När kriminalinspektör Irene Huss kommer till platsen visar det sig snart att det som såg ut som ett tragiskt självmord i själva verket är ett brutalt mord på en av Göteborgs rikaste män. Och det följs av fler mord.
Spåren leder Irene Huss in i en farlig värld av kriminella mc-gäng, droghandlare och utpressare.
På hemmaplan utkämpar hon en annan fight; hennes upproriska dotter Jenny har en ny pojkvän med starka nazistiska åsikter.



Vad har ni själva gjort denna söndag? :)

Postat av: Emah

Jag hade precis lagt in min kalender, sen bytte jag till den nya plattformen och kalendern försvann helt! jag kan inte få dit den igen.

2008-05-12 @ 12:16:20
URL: http://emaaahs.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0