som ett litet barn på julafton...


serien som alla borde prova!

Jag verkligen älskar paket. När ett paket har kommit hem blir man som ett litet barn på julafton haha. Idag kom iallafall mitt paket från Yves Rocher som jag beställde för ett tag sedan. Dock har jag fått ett annat solskydd för ansiktet men det är 
samma värde (50 spf) och från samma märke (protetyl vegetal) flaskan ser bara annorlunda ut. Funkar nog lika bra ;) När man beställde fick man även med en kuvertväska i rött eller svart och jag valde rött. Jag vet att man kan använda svart till mer men roligt med lite färg också! Lovar att ta kort på allt detta så fort jag får hem min kamera från lagningen.

Jag lovar att recensera dessa varor sen när det har börjat lysa lite mer därute så jag får en chans att använda dem. Men behöver jag säga att jag ska duscha med den underbara Jardins des îles dushcremen ikväll? jag ääälskar den doften! haha

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0