shoppat

Hejsan hoppsan!
Känner att jag kanske inte vart så aktiv här idag men jag har vart i stan hela dagen och handlat lite saker. Bland annat present till Broberg som fyller år idag och sen en mors-dag present till Mamma. Ni missar väl inte att det är mors-dag på söndag?! Jag kan tyvärr inte skriva ut vad jag har köpt till varken Broberg eller Mamma för dem läser bloggen men ikväll kan jag avslöja vad Marcus fick iallafall eftersom det är idag han fyller år.

Ska snart även hissa och dissa. Tänker börja med det på fredagarna :) hoppas det finns något att hissa och dissa varje vecka bara haha.

Ja snart kommer den :) hörs väl snart igen då haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0