photoshoptips

Ni som har photoshop vet kanske vilken "drog" det faktiskt är haha. Man fastnar alltid i det och har man lite fantasi kan man göra nästan vad som helst. Redigera bilder, göra egna bilder, göra bloggdesigner, ja listan kan göras lång. Jag tänker nu tipsa er om två sidor som jag tycker är riktigt bra och som jag själv använder. Båda är på engelska men om
man förstår grunderna och lite photoshopspråk så är det inga problem :)


Den första är DeviantART.com där det finns tusentals olika brushes i alla möjliga former och storlekar. Det är dessutom jättelätt att ladda hem dem och använda dem. Nästan alla är grymt snygga och mycket användbara. Kika in där vettja. 




Den andra sidan jag tänkte tipsa om är Dafont.com där man kan hitta hundratals olika text-stilar till photoshop. Det finns en för varje smak kan jag garantera! Dem är också mycket enkla att ladda hem.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0