Paket

Idag kom mitt paket från Bluebox som jag beställde med "sanning eller konsekvens-korten" och jag kan säga redan nu att vissa av frågorna/uppmaningarna är sååå pinsamma. Känns dessutom som att man måste vara "frigjord" eller singel för att utföra dem haha. Glosset var som jag trodde, litet och smakade och luktade konstgjort. Rena skiten rent ut sagt men dock var den lika söt utvändigt som på bilden! 

smakprov från den elaka versionen:
sanning
-vem av deltagarna är snyggast/sexigast /kåtast?
- beskriv med ord hur du gör när du onanerar
konsekvens
-snurra flaskan och hångla i 30 sekunder med personen den pekar på
- låtsas att du inte känner deltagaren mitt emot och försök ragga upp honom /henne

smakprov från den snälla versionen:
sanning:
- vad är det elakaste du gjort?
- vilken superhjältekraft skulle du vilja ha och varför?
konsekvens
- låt deltagaren mitt emot dig rita en mustach på din överläpp
- låt deltagarna skicka ett sms till valfri person från din mobil

som ni ser är det olika frågor men den elaka versionen är som sagt.. ELAK haha

Postat av: Kim

OMG XD

läskigt spel det där, låt mig aldrig spela det XD



Ja, men visst är låten bra :D ?!

2008-05-05 @ 14:27:14
URL: http://poseban.blogg.se/
Postat av: kim

hahaha, ja texten är halvt knas XD

2008-05-05 @ 14:45:38
URL: http://poseban.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ! det lät riktigt roligt... fast pinsamt som sagt xD haha!

2008-05-05 @ 15:30:42
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/
Postat av: anneli

GRYYYYYYYYMT jävla speel!! Lätt att jag ska va med på de elak versionen någongång.. höhöhö

2008-05-05 @ 16:05:23
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Men omg, BESKRIVA, haha pinsamt! Fast jag skulle kunna anmäla mig själv som k*tast, hahaha ;)

2008-05-06 @ 18:19:16
Postat av: Magdalena

Men omg, BESKRIVA, haha pinsamt! Fast jag skulle kunna anmäla mig själv som k*tast, hahaha ;)

2008-05-06 @ 18:19:38
Postat av: Magdalena

Opss, du kan gärna ta bort en av dom, haha! =)

2008-05-06 @ 18:20:20


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0