Paket till lilla mig


Idag blev jag glad när jag såg att jag hade fått två "paket" i posten. Hade tom glömt bort att jag hade beställt det ens. Jag fick mina två gratisprov av parfymen XX by Mezz "Nice" och "Wild". Dem luktade båda jättegott och jag blev faktiskt sugen på att köpa båda. Dem luktade rätt lika men nice hade mer sötma och gulligare smak medan wild var mer "ruff" haha. Finns att köpa på bland annat på beautybygrooming.se (40 ml 259 kr )



Jag fick även min lilla nyckelrings-väska från Harges idag som tack för hjälpen för att jag tipsade 5 vänner om
hemsidan och det var inte så svårt och väskan är faktiskt rätt fin. Den är dessutom värd 179 kronor. Vill ni också ha den så klicka här






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0