nattligt skrivande

Hejsan nattugglor! just nu i skrivande stund har jag skittråkigt. Jag har inget att göra, klockan är sent och jag borde sova för länge sedan. Jag som ska upp tidigt och cykla innan frukost remember? Dessutom har jag mycket att berätta om imorgon (idag). Bland annat resan hem från mamma (som var mer eller mindre kaotisk ) och sen ska jag visa bilderna på kattungarna och så ska jag kanske lägga in några bilder på mig. Man vet aldrig vad som kan dyka upp i bloggen imorgon inte haha. Sen skulle jag också behöva beställa biljetter till stockholm i veckan (ola signerar album) och så skulle jag behövt betala räkningar. Usha.. inte bara roliga saker på schemat imorgon inte!

Vad har ni själva gjort idag? uppvaktat mamma på ett eller annat sätt hoppas jag. Det är bra med dessa dagar tycker jag, uppmärksamma allt dem gör för en, att man älskar dem och uppskattar det dem gjort för en hela ens liv. Dock tycker jag inte man ska visa detta enbart dessa "speciella" dagar utan varje dag hela året! Ja det var lite nattligt talande haha

imorgon händer det dessutom mer saker. Är juh måndag vilket innebär mätning och vägning MEN jag ska juh som sagt INTE mäta eller väga mig nu förrän mitten på juni eller när jag känner för det. Ska börja med fas 1 imorgon och köra det i två veckor samtidigt med massa träning och sen efter det ska jag se om något hänt. Eftersom jag saktade in på cm minskningen och stannade upp på vågen så beslöt jag mig för att inte göra ngt på ett tag. Man blir juh för sjutton som besatt av siffrorna som dyker upp och jag vill INTE hamna i något skit så jag låter bli ett tag, vilket jag tror kan vara bra. I två till tre veckor klarar jag nog av att ah självdiciplin och fortsätta kämpa trots att jag inte ser några resultat :) inte lika tydligt iallafall..

ja nu babblar jag på, jag som bara skulle säga hej typ haha
God natt på er

ses imon



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0