Mycket att göra

Idag har jag mycket att göra ska ni veta. Jag vet ärligt inte hur jag ska hinna haha. Jag måste nog sätta igång på stört efter detta inlägg haha. Va roligt föresten att ni backade upp mig med att ta betalt. Jag gör inte det för att vara dum hoppas ni förstår det utan för att det tar som sagt ett flertal timmar att sitta med det så jag har bestämt att från och med idag tar jag 50 kronor för en design men då sitter jag med den tills ni blir nöjda :) låter det bra?! eller ber ni andra nu? hahahah

Idag ska jag iallafall hinna med
* baka cheesecake
* hänga upp all rentvätt
* diska
* laga mat
* träna skulle vara bra om jag hann med
* göra en bloggdesign till Madde
* göra en header till Emma


ja hoppas jag hinner med allt :) ska ta tag i tvätten och disken på en gång :)

ha en bra dag :) kram

föresten så är jag med och tävlar om två biobiljetter och en signerad singel av Ola hos Knasbollarna. Var med ni också vettja :)

Postat av: Madeleine

Det blir fint :)

2008-05-08 @ 11:03:28
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja den verkar värsta spännande, men jag hittar den inte på svenska. Känns som det kommer vara en hel del krångliga ord i en såndär bok, så jag vet inte om jag kommer att fatta, haha!!

Lycka till med schemat idag ;)

2008-05-08 @ 11:06:21
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter som en bra dag :D själv vill jag hinna:



baka sockerkaka

städa garberoberna

dammsuga

träna

* sola (om solen själv vill, vill säga :p

2008-05-08 @ 11:24:16
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0