mycket att göra på en slappdag

Söndag idag och idag ska jag hinna med massor känns det som. Nu har jag precis ätit lunch. Blev proteindrink och lite ägg. Ingen stor lunch med andra ord men man blir mätt av proteindrinken så det får räcka tills middagen eller om jag tar en proteindrink vid mellis också, får se. Iallafall ska jag hinna med att sola och färga/klippa håret idag också. Jag ska bara färga håret brunt men det kommer nog synas skillnad ändå hoppas jag och så ska jag klippa topparna. Vågar inget drastiskt hos en icke-frisör haha. Har tyvärr ingen kamera nu så jag kan inte lägga in för och efterbilder vilket suger men min är förhoppningsvis snart klar så jag kan knäppa ett nytt då.

Vad ska ni själva göra idag? slappdagen i ära hehe

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0