Murder


Igår var jag så trött så jag orkade inte blogga efter programmet Murder som jag såg. Jag har ända sedan reklamen om det väntat på att få se det och eftersom jag totalt älskar csi, navy cis och alla de andra kriminalserierna och filmerna så var detta rena julafton för mig haha. För er som inte har sett det handlar det om 6 helt "vanliga" personer som får prova på att vara investigator i 2 dygn. Under dessa 2 dygn ska dem besöka en brottsplats, dem ska samla bevs, förhöra personer och framförallt; ta reda på VEM som gjorde det, VARFÖR dem gjorde det och HUR dem gjorde det.

Jag kan säga redan nu att på 2 dygn är det nästan omöjligt att ta avsluta ett mordfall. Så jag blev imponerad av dem två lagen att dem klarade av att få fram mördaren, varför och hur, även om det ena laget missade rätt mycket bevis som var avgörande i en rättsal. Det som var häftigt var att båda fick gå igenom exakt samma rum , exakt samma filer och så och 
det såg ut EXAKT som det riktiga mordfallet gjorde. Va jobbigt att göra samma saker på samma platser två gånger?! haha

Dock är det något som jag kommer fortsätta kolla på. Det borde ni också göra :)

Postat av: Magdalena

HAHAHA NEJ dom ska inte på något sätt komma fram till honom, vissa bilder måt bättre av att vara dolda! haha xD

2008-05-16 @ 19:32:44
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja det känns inte som normala människor blåser bort sin egen mammas ansikte. Snacka om iskallt...

2008-05-16 @ 19:35:33
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0