Mors dag

Näe ibland går det inte som man har tänkt sig. USCH! haha. Jag trodde verkligen att Sverige skulle ha en chans och jag (och ingen annan heller..) trodde väl inte att Sverige skulle få så lite poäng. Det var skandal! Tyvärr finns det väl inte så mycket att göra åt det. Charlotte gjorde jättebra ifrån sig och det är väl mer att länderna kompisröstar, vilket suger! Dock blev jag glad när Ryssland vann. Dels för att dem aldrig har vunnit och sen för att Dima var en av mina favoriter :)


Idag är det iallafall mors-dag och jag ska väl åka över till mamma om ett tag. Ni har väl inte glömt denna dag? Som sagt jag kan inte säga vad jag köpt till mamma, det är inget speciellt men det är något som jag vet hon vill ha ändå!

Vad har ni själva köpt till era mammor? :)


Postat av: Magdalena

Ja den låten var faktiskt bra, men jag hade gärna skippat hans krälande och bara överkropp, haha!

2008-05-26 @ 13:00:59


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0