Måttresultat vecka 14

Idag har jag vägt och mätt mig i 14 veckor. Trodde inte jag skulle hålla ut 2 veckor ens men tänk så fel man kunde ha och TUR DET! Jag har juh kört enligt Viktväktarna denna vecka och jag har gått upp på vågen men ner mer på cm än förra veckan då jag körde GI så jag vet inte hur jag ska tolka det. Dock ska jag tillbaka till GI eftersom det kändes bättre för mig.

Veckans resultat:


Bröst- 1,5 cm
under bröst -2 cm
över rumpan -2 cm

sammanlagt denna vecka: -5,5 cm
sammanlagt totalt: -161,5 cm

det är helt ofattbart att jag har gått ner 161,5 cm !!! det är mer än vad jag är lång. Då får man ett helt annat perspektiv på det hela! Dock anser jag att jag har typ lika mycket kvar :/ men skam den som ger sig right? =)

Postat av: Joline

bästaste madde :)

2008-05-05 @ 17:08:47
URL: http://joooline.blogg.se/
Postat av: Joline

hehe, var så lite så :)



jodå, tänkte att man kanske skulle göra det, så man ser om det häder något..vågen pekar uppåt men cm neråt så det tycker jag är bra :)



man har ju fuskat en del så jag hade inte räknat med några stooora resultat, men det kanske kommer om man jobbar på ;P

2008-05-05 @ 18:19:59
Postat av: Anonym

det går ju skitbra för dig :D

2008-05-05 @ 20:56:55
URL: http://emmavictoriia.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0