Måndag

Hello. Måndag förmiddag och ny vecka har satt igång. Själv har man börjat med nysatsning på träningen och det. NU SKA det gå haha. Vaknade iallafall vid 8-8.30 så jag gick ut med Boyen en snabbis och sen satte jag mig på cykeln en 50 minuter. Onödigt tänker ni att inte köra 10 minuter till men för det första har jag fortfarande ont i rumpan sen i lördags då jag körde drygt en timme och sen vart jag jättehungrig så 50 minuter vara perfa idag! Efter det åt jag 2 ägg och en proteindrink. Inte så gott men det funkar haha.

Nu har jag precis betalat mina räkningar och jag hade massa skit denna månaden. Elen och från telia så några tusenlappar för mycket -.-' men men får väl trösta mig med att min fetsumma kommer snart så då spelar det ingen roll att några extra tusenlappar försvann nu. Det är iallafall något som måste betalats.

Nu ska jag fota lite kattungar och sen blir det att planera lunch.

kram på er

Postat av: Magdalena

Jag vill ochså ha en träningscykel (om det nu är en sån du har) perfekt att träna framför tvn, haha!

Åh du lägger väl ut bilderna sen, vill se kissarna!! :)

2008-05-26 @ 12:59:10
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0