Madde sjunger just nu..

Sen Eurovision song Contest i Belgrad i helgen har tre låtar fastnat på min hjärna. Detta säger väl en hel del om att
jag har en varierande musiksmak. ja menar disco/trance, sexigare pop och dessutom en r'n'b ballad ; )

Det är Islands bidrag- Euroband med låten This is my life


Det är Ukrainas bidrag Ani Lorak med Shady lady


och det är Norges bidrag Maria Haukaas - Hold on, be strong

Postat av: Lisa

Ja, jag är kvar på gamla jag, har inte märkt ngn skillnad. men jag förstår inte hur man ska kunna lägga in tex. ny bild där uppe, eller ändra bakrunden, för de är bara massa text! förstår inte mkt.. :P



Kram

2008-05-27 @ 20:30:17
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja de är nog svårt att förklara så kan jag tro. Men tack så mkt för sidan och din hjälp :)

2008-05-27 @ 21:49:08
URL: http://lisalindbom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0