Lördag

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen idag men jag har inte haft lust att sitta vid datorn idag. Har kollat på förhäxad-avsnitt och så har jag vart hos Fredriks syster och grillat. Mycket gott! Just nu är det körslaget så jag ska väl gå tillbaka till det. Vilka tror ni vinner? kör Brolle eller kör Cans? Jag har inte följt det så jag vet inte vilka som borde vinna men Brolle ligger lite nära om hjärtat, norrlänning som man är men Cans är från Mora och jag har släkt i hela dalarna! haha ja må bäste man vinna!

Sen blir det nog en sväng in till stan, verkade som man skulle vara chafför haha.

Ha en fortsatt bra lördagskväll :)

kraam




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0