krogen eller inte krogen...

Idag vaknade jag rätt sent ändå, vaknade först 7 och stängde av larmet jag hade som skulle pipa klockan 8, men jag pallade ingen powerwalk i detta skitväder så jag somnade om och vaknade igen vid 10 istället. Mycket skönare! Jag hade så konsiga drömmar inatt. Bland annat om Ola och om mitt ex, vad det var går vi inte in på hahaha. Åkte till stan en snabbis, dock handlade jag inte det jag skulle göra, jag handlade ingenting! *suck* Nu är man hemma igen och ska vila en stund. är på sämst humör och vet egentligen inte varför!

Jag har ingen lust att gå på krogen ikväll, dels för att jag har verkligen ingenting att ha på mig och sen för att jag är ensam tjej (som vanligt) jag blir galen haha. Funderar därför bara på att stanna hemma! skönt imrogon iallafall! så krogen eller inte krogen.. det är frågan!

aja ska vila ett tag nu innna mat.. kram på er

Postat av: sofie

Heej! Vi ska ut på krogen ikväll :) Kanske ses där

2008-05-17 @ 13:38:11


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0