Jag = cameron diaz?

Hejsan! Onsdag idag REDAN ! det går fortare än vad man tror. Idag vaknade jag rätt sent, ungefär vid halv 11 men det var skönt att sova ut och jag tror min kropp behövde det haha. Inatt drömde jag det mest konstiga asså. Först drömde jag att Ola hade signering och när den var slut skulle jag bara krama ola "hejdå" och då råkade det bli en Luuk vs Ola-kram (om ni såg andra chansen förstår ni vad jag menar...) HAHA snacka om pinsamt ! Sen vaknade jag och när jag somnade om så var jag helt plötsligt Cameron Diaz och mitt i en skräckfilm. Jag överlevde dock till min förvåning haha. Im a superwoman ;)

Nu har jag tvättstugan och sen efter 4 ska jag gå till ica och hämta mitt paket från H&M! iih. Det är alltid lika spännande att se om man kan ha allt man beställde och det ska bli mest intressant att se hur bikinin sitter. Om jag måste hårdträna ännu mer HAHA.

ja ha en bra dag :) kram

Postat av: Madeleine

Haha den kramen kommer jag ihåg :)

Å vad snällt av dig att hjälpa till! Tackar gärna ja till den :)

2008-05-07 @ 13:02:42
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Madeleine

okay, hör av dig igen när du får tid då.

Tack så mycket :)

2008-05-07 @ 13:37:17
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0