Hissar och dissar

Glömde visst bort att hissa och dissa igår men jag tror inte någon saknade det haha. jag kör en nu istället ;)


+ Denna gång vill jag hissa mat, närmare bestämt grillat. Visst är det underbart? Att sitta på en stol i värmen och känna doften av grillat. Kanske smutta på en cider haha. Jag har dessutom blivit helt galen i grillade grönsaker som paprika, champinjoner och majs. Jättegott och jättenyttigt haha. Ikväll ska vi iallafall grilla and I cant wait....

+ Solen lyser idag igen och man kan inte annat än njuta av värmen och glädjen som solen för med sig ; )

+ Jag vill även hissa musik. Utan musik skulle jag bli galen och hade jag inte haft musik idag medan jag 
städar  (ja tråkig men sant.. ja städar just nu haha ) så skulle jag blivit galen. Med musik kan man uttrycka hur 
och vad man känner i alla lägen och ja.. musik is the shit..


- Jag vill dissa Fortum. Konstigt kan ni tycka haha men jag närmare bestämt HATAR det företaget. Dem skickar påminnelser på påminnelser på räkningar som man har betalat för flera månader sen och när man väl ringer och meddelar dem det så säger dem" jaha förlåt, det har nog blivit ett fel" NEHE? menar du?! När vi bodde i Stocka fick vi varje månad ten massa påminnelser på räkningar från flera månader bakåt som vi givetvis hade betalat. Vi ringde
och klagade och dem bad om ursäkt men nästa månad hade vi fått en till påminnelse.  Jag vet fler som har exakt samma problem, nämligen får hem påminnelser på räkningar som man redan har betalat för flera månader sen. Jag fullkomligt hatar dem och jag skulle inte rekomendera dem. Tyvärr har vi inget val eftersom vi bor i lägenhet -.-' men så fort vi flyttar härifrån blir det eon eller något annat.

- jag måste även dissa gladiatorsandalerna. Dem är tyvärr inte fin någonsans haha. Så usch håll dem borta
 från mig så är jag nöjd ; )




Postat av: Anneli

Jag tycker dom där dojjorna är ganska tuff ändå.

2008-06-01 @ 08:40:30
URL: http://annelid.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0