Garderoben

Ja som ni ser på före-bilden så såg det förj*vligt ut och det behövdes en riktig städning där. Jag rev ut allt och packade och sorterade om lite granna. Nu har jag linnen och t-shirtar till höger och tunikor till vänster. Känns bra hehe. Hoppas jag hittar bättre och lättare nu bara.





Ola får hänga med i garderoben han med. Denna är från när vi fira hans 21-års födelsedag ;) På den tiden kallades jag visst norrlandsmadde istället för guldfisken haha.


Idag var det så varmt så jag satte på mig en klänning från Gina som jag aldrig använder annars. Jag ser ut som en gravid någonting i den (a) men äsch haha hemma går det bra right? ;) Men man får en j*vla klyfta i den haha!



Nu ska jag snabbduscha sen ska jag byta om och så ska vi åka till Jonas och grilla lite innan crousingen. Ha en bra kväll allihopa så hörs vi ikväll eller imorgonbitti :)







Postat av: Emelie

åh,en sån klänning har jag också fast en svart :)

2008-05-31 @ 17:05:56
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul emd lite bilder :D FIN DU ÄR MADDE! :D

2008-06-02 @ 10:06:32
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0