Gårdagen

Igår krånglade det till sig rejält. Först skulle jag ut med Emelie som jag skrev i ett inlägg, sen skulle hon inte ut därför att hennes kille skulle stanna hemma och då ville jag inte gå ut på krogen för jag var som sagt ensam tjej i gänget, inte vidare kul eller hur?! Så ringde Emelie igen och sa att hon skulle gå ut om jag gick ut så ja.. det blev utgång! igen eller 
hur säger man? haha. Eftersom jag redan hade sagt nej till utgång blev det ingen förfest hos Jonas utan jag stannade hemma och kollade på sommarkrysset istället, (ni vet Ola var med..) och behöver jag säga att det var bra?! Under min egna lilla "förfest" kom även Karolina och hennes kille över för Karro skulle med ut på krogen hon med. Trevligt värre eftersom jag för det första inte träffar Karro så ofta som jag vill och sen för att det var ett jäkla tag sen hon och jag gjorde något utan att massa andra var med så det var trevligt.

Vi åkte in vid 10-tiden och det var skitdåligt väder. Det regnade och det var tråkigt eftersom det var crousing i stan men det var rätt mycket bilar ändå, dock hade jag vela sett dem i sol och nercabbat! VI gick in på Stadt (gillar inte stadt egentligen för det är mest fjortisar där..) men det var några man kände igår så det var roligare än vad jag hade förväntat mig. Åkte hem kring 2- tiden och faktiskt mår jag bra idag. Inte det minsta bakis och jag tror det har att göra med att jag både käkade innan jag lade mig för att sova och för att jag slutade dricka i tid. Man lär sig med tiden ;) haha

Kvällens bästa: Att få spendera kvällen med Emelie och Karro som jag har saknat så mycket
Kvällens sämsta: Alla superfulla fjortisar som "hej-jag är 18 och har min första fylla och är superkåt-fylla"
Kvällens oväntade: Att jag skulle bli uppraggad av 5 pers haha
Kvällens person: Måste nog bli min gamla klasskompis sebastian som jag inte har träffat sen vi gick ut nian. Dessutom bjöd han mig på inträde till August så jag kunde leta efter massa personer. Snällt och TACK!
Kvällens kallaste: Att stå och vänta på Jon i kallaste vädret i bara linne var ingen höjdare

skulle gärna ha lagt in kort men ni vet vart min kamera är ..... ändring på det snart :)






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0