detta suger

Idag har första dagen på "min nystart" passerat och hur ska jag sammanfatta den? Det var iallafall inte nog med träning för min del utan kommer maxa den typ det dubbla varje dag.. för annars kommer inte mycket hända haha. Jag vet att jag kan låta som att jag är besatt av träning och sjuklig nu men ni behöver inte oroa er. För er som känner mig vet att jag har mkt kvar att gå ner och jag har kämpat nu i 3 månader och det har inte hänt så mycket så jag tänker lägga in växel 11542154 nu. Nu ska jag ha lika bra resultat som alla andra som tränar och går ner i vikt. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag tränar och tränar och äter rätt hela tiden men ändå går jag upp på vågen typ och stannar i cm viktminskning. Superblä!! haha

aja bara att fortsätta med detta nu :)

imorgon blir det jobb så tänker tyvärr inte gå en promenad före frukost. Börjar lixom klockan 7 men jag går juh till bussen, sen till jobbet och så ränner man omkring där i ca 2-3 timmar innan vi fikar så det blir juh som morgonpromenad right? Sen tränar jag när jag kommer hem och så.

ja nu blir det tv :) kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0