Design

Jag fick ett mejl från en kille som heter David häromdagen och han har gjort en sida där man kan få hjälp med bloggdesignen om man känner att man inte är så haj på det. Som jag fattar det så gör den inte personliga designer som ex jag gör utan det är mer allmänna, lite av dem som finns förinställda på blogg.se. Kolla in sidan här.

Sen ser ni kanske att jag har en ny funktion under profilbilden? Där kan man mejla andra och tipsa om bloggen. Denna
funktion kommer vara en av alla de funktioner man kan fixa på sidan som David har gjort. 

Nu ska jag göra lite bloggdesignbeställningar.

kram på er 

Postat av: Anna

ja precis, jag har hört att mycket bara är tillfälligt, men det blir ju jobbigt i längden när det dröjer så :)

2008-05-08 @ 18:55:00
URL: http://eenough.blogg.se/
Postat av: J

Fin blogg!

kolla gärna in på min :)

Kram

2008-05-08 @ 19:25:23
URL: http://jahwanna.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0