den där gräsklipparn....

Finns det något värre än att vakna av att någon eller något väcker en på det sämsta tänkbara sätt? Idag hade jag bestämt mig för att sova ut lite och det gick bra TILLS jag vaknade av ett högt j*kla ljud. Det dånade som sjutton utanför
fönstret och inte nog med att det skulle låta jättehögt, dem skulle sätta 
igång någon sorts turbo också! så det lät ännu 
högre om möjligt! gaah! Jag fattade aldrig vad det var heller förrän jag gick ut med hunden och såg att det hade vart en gräsklippare i farten. STORT MINUS med att bo i lägenhet! haha.

hoppas dagen inte fortsätter i samma anda för då läre jag bli galen innan middag.

Postat av: Magdalena

Haha jag fick äran att vakna till en grästrimmer jag med! Ett jäkla oväsen här i stan jämt!!

2008-05-13 @ 12:00:51
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0