byte av msn

Ja efter ycket om och men ska jag byta msn. Den gamla jag har har jag haft i säkert 8 år eller något så den är otroligt gammal haha. Den största anledningen är inte för att den är gammal utan att någon eller några har gjort en sida på typ myspace och skrivit in min hotmail så män från andra länder addar mig och vill typ träffas. Helt sjukt! att någon ens gör så här ! suck -.- jag har försökt kontaktat företaget som sidan är på men dem svarar inte och folk fortsätter adda! Inte nog med det, en kille sa att han hittade mig på en sida där man kunde rangordna brudarnas foton efter siffror mellan 1-10 och att jag fanns med även där. Jag hittade aldrig mig själv men less blir man när människor gör såhär! Jag orkar inte mera nu och ändrar därför msn och kommer vara noga med vilka som får den. hoppas ni förstår haha

ja nu ska jag ta mig ett glas med iskallt vatten och se på tv :)

hörs sen

kram

Postat av: Madeleine

Jahaja, då addar jag den nya sen då. Är inte så ofta inne på msn men ska försöka mig in på den haha

2008-05-14 @ 08:45:58
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0