bloggdesign


www.snoj.blogg.se

Nu har jag blivit klar med Sofie's bloggdesign. Hon ville bara ha en enkel och hon blev nöjd så då
blev jag nöjd haha. =)

jag har föresten kommit på fler nackdelar med den nya plattformen.
1. Det går inte att trycka enter när man ska logga in för då försvinner alla uppgifter utan man måste klicka på "logga in" vilket är otroligt störigt då jag hela tiden glömmer bort det!
2. Man ser inte alla kommentarer först utan måste gå från sida till sida för att se dem, svårt att förklara men jobbigt är det iallafall så var inte ledsen om jag glömmer någon kommentar haha

Nu ska jag ta mig ett glas juice och andas lite haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0