Bh suprice!


Idag kollade jag på en storleksguide för Bh-storlekar och enligt den hade jag 75 DD. okej och? tänker ni kankse då men grejen är den att jag köper "bara" 85 c nu. så nu kankse ni skrattar med mig HAHAHAHHAHA. Lixom kan man ha så fel? Visst dem har ploppat ut ur vissa men det har jag trott var mer att just den bh:n var liten i storleken. Nu när jag har gått ner har jag ändrat från att ha längst ut på "krokarna" till längst in (helst 2-3 hål till) så jag har vetat att jag måste köpa ex 70-75 c nu istället. Men eftersom själva behagen sitter som förr i själva kupan har jag tänkt prova ex 70 D istället för att se om dem sitter bättre och nu när jag vet att jag kan ha D så får jag väl göra det haha.

Jag har alltid tyckt att jag har en liten byst så ja (a) nu kanske ni förstår varför jag skrattar HAHAHAHAHHAA

ja nu ska jag skratta vidare i chocken hahahaha

kram på er :)

Postat av: linnea

SMÅA BRÖST? haru 70 D så haru lika stora som mig typ, & jag får ont i ryggen av mina.. halva mitt bröst är dock ute om jag har en 75 c, HAHAHA! men seriöst, kvinna?:O

2008-05-06 @ 23:44:03
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Men vadå skruvad storleksguide haha :P

2008-05-07 @ 07:55:57
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hahaha omg! Fast det verkar som att dom flesta faktiskt köper för små när man kollar med proffs. Men jag tycker mina sitter bra iaf, haha!

2008-05-07 @ 22:39:24


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0