beställningar




Nu först har jag gjort klart alla designerna haha. Jag gjorde Maddes blogg först men det krånglade som attan. Jag lovar att den nya plattformen har något att göra med det hela för om jag ex la in hennes gråa bakgrund blev ALLT grått utom texten och headern. man bah PANIK !!! haha sen försvann hennes sida till höger med bild och arkiv och det och då hade jag ännu mer panik kan jag säga haha men sen fixade det till sig till slut. :) Madde blev iaf nöjd och då är jag nöjd !



Sen hade även Emma frågat om jag kunde hjälpa henne med några headers och självklart ställde man upp hehe! Även hon blev nöjd efter lite ändringar och då vet ni vad jag är! haha

nu snart ska jag käka mat :) blir lax *mums*
kram på er :)

Postat av: Moa

hahaha, ja, vi hade dörren öppen o hon bara vandrade in xD

2008-05-09 @ 19:19:08
URL: http://mooosis.blogg.se/
Postat av: sadia

Undra om du kunde hjälpa mig med min header. Något fint kanske ? :)

2008-07-20 @ 15:07:26
URL: http://sadias.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0