3 ting

Läste Stina-Lees blogg idag och såg ett inlägg där hon uppmanade oss att skriva 3 saker på oss själva som vi anser vara nöjda med. Jag tänker inte ljuga om att jag inte är nöjd med mig själv och har extremt dåligt 
självförtroende men det är något jag försöker bättra på varje dag och något som jag hoppas ska bli på topp inom snar framtid.

Efter lång tids tänkande kom jag fram till att:
1. Jag gillar längden på mitt hår
2. Jag är stolt över att jag är så hjälpsam och omtänksam om människor
3. Jag är rätt bra på att teckna.
 

Vad är ni själva nöjda med? :)



Postat av: Moa

Danke :)

fast jag är inte helt nöjd, så den kommer som sagt ändras snart, be so sure 8-)

2008-05-02 @ 13:41:07
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Emmy

Jag är nöjd med..hmm..
- Mina ögon, även om de ser "kinesiga" ut ibland, men det är en del av mig ;)
- Jag tar rätt bra bilder :)
- & att jag är rätt bra på att att muntra upp och att komma med positiva saker ;)

2008-05-02 @ 14:58:48
URL: http://EmmyAnnaLinnea.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0