work out

Imorgon är det mättajm och jag råkade mäta mig idag och det såg bra ut ; ) haha
men imorgon ska jag mäta mig "på riktigt" och bokföra hahaha
Jag måste även be typ någon smal person mäta sig så jag har något att gå efter. jag vill inte bli för smal lixom och samtidigt ha något mål att gå efter.. lättare att ha ett mått av en person jag vet ser ut så än att jag chansar att näe men 50 cm blir nog bra.. ja ni förstår vad jag menar hoppas jag haha

nu ska jag iallafall snart köra ett pass :) blir minst 30 minuter.. får se hur mkt jag orkar sen (a) inte bra eftersom jag nyss vart sjuk haha


Postat av: christopher

aa:), skitgod^^

2008-03-19 @ 08:45:16
URL: http://brunnman.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0