vart är du paket?

åh bloggen funkar :O haha
Har försökt blogga hela dagen men har inte funkat. Den loggar ur och har sig. Iallafall så har inte mycket hänt. Har tränat lite, plockat lite i lägenheten och vart ute på promenad. Dock är jag förbannad över att mitt paket från josefssons som jag beställde för en månad sen (skulle komma i mitten av mars) inte har kommit än ! lixom jag vill ha min våg!!!! haha vill veta hur många kilon jag tappat !! haha

hänt något roligt i eran värld?

Postat av: mimmi

jaa, björn va på besök innan, det var ganska underhållande, men nu är det stilla eftersom ehmehm jag vet inte vad jag ska göra, snart springer jag till öeuhm kurt, ja sådeså !

2008-03-26 @ 21:02:09
URL: http://onlypigg.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0