Valbo

Hejsan hoppsan!
Idag var det gävle och valbo köpcentrum som stod på dagens schema och jag måste säga att det var huuur kul som helst. Men jag måste lära mig att INTE stressa. Jag klev upp 10 lixom för att hinna sminka mig och locka håret och allt. Lixom vi skulle hämta jonas hemma hos han , kameran hos mamma + lämna boyen och sen skulle vi hämta linnea i söderhamn oxå innan vi skulle vara i gävle vid halv 3. När tror ni vi var där? 13.45 HAHAH liiite jobbigt måste jag säga.. men jag och Linnea gick runt i alla affärer och kollade :) inte oss emot haha. Alex, Pernilla, Moooos och 
jessan kom ungefär kvart över eller ngt :) så då gick tiden snabbt när man snackade med dem oxå hehe. Så kom äntligen olis ut och sjönt S.O.S, love in stereo och Natalie i den ordningen. mkt bra mkt bra heeh.  Kön till första signeringen var lååååång men roligt med så mycket nytt folk! Alla verkade köpa albumet oxå :) Det är skoj hehe. När man väl kom fram så bah "heeeeeeej tjejer " :D "vart stod ni någonstans? ja såg er inte " nawe värsta sötboll haha.. vi stod nämligen inte längst fram som vi brukar hahah :) ja sen sa han massa massa saker som ja inte orkar berätta HAHA (a) skulle bli aslångt med dessutom haha

men ola var värsta söt idag.. allmänt glad, värsta leenden hela tiden, skrev roliga saker på singlarna, var allmänt GO lixom haha.. sen när ja ska gå sista gången bah "när ses vi nästa gång då madde?" haha värsta söt :) haha
OCH föresten trodde ja att ja skulle få slippa guldfisken idag men icke HAHAHA näe då kommer han bah " asså varje signering nu madde måste det vara ngt med guldfisken på eller hur?! " så näe ja slipper nog inte det där HAHAHAHAH -.-'
196285-329


TACK fredde för att du körde
TACK Ola för du är du
TACK linnea, alex, pernilla, moa och jessan för att ni är ni :)

Postat av: mimmi

och TACK mimmi för du är bäst :D

2008-03-26 @ 21:05:54
URL: http://onlypigg.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0