Spelberoende

Okej.  jag erkänner... jag är spelberoende.. haha näe det är jag inte. Men man skulle kunna tro det
med tanke på hur många spel jag faktiskt har till datorn. Grejen är dock den att jag aldrig brukar spela. Finner mig inte ha tid till det. Nu när jag insåg att det faktiskt är liten tid kvar på min "arbetslöshet" så köpte jag hem tre spel till så jag kan roa mig lite under de timmar jag har NADA att göra här hemma. Spelen är köpta på cdon.com och är

1.     2.    3.  
1 Playboy the mansion gold edition
2. Drömjobbet i Rosemond valley
3. CSI exclusive
( CSI + CSI dark motives + CSI miami )

Får väl se hur dem är att spela, läre väl komma med en liten recention senare ;)

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0