My heart will go on

är det en låt som ALLTID får mig att rysa så är det denna:
My heart will go on med Celine Dion
Titanic är för övrigt en av mina absoluta favoritfilmer :)



Postat av: Pernilla

Hm..konstigt! I min bok så står det ett recept med fullkornspitabröd.. Alltså min bok är ju upplagd i en fas på 14 dagar och där står det att man ska äta det? Jag fattar inte så mkt av det här med GI kan ja säga! I vissa böcker får man äta nåt medans i andra är det helt förbjudet!Haha.. Vad har du för bok?min bok är skriven av Helen Foster "Snabbt i form med lågt GI" heter den.. hm.. Aja hoppas allt är bra! Kramar

2008-03-11 @ 23:32:17
Postat av: Madde

Jag har en bok som är skriven av Ola Lauritzson och Ulrika Davidsson och heter "våra bästa GI-recept " ja tycker den är jättebra :) enligt min bok under fas 1 som är under 2 veckor ska man inte äta någe fullkorn, heller inge frukt eller mjölk hehe så min är lite hårdare :) men ja tycker den är jättebra ändå :)

jo allt är bra med mig :) sj då?

2008-03-12 @ 13:17:12
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0