mer och mer

Detta med GI går juh faktiskt himla bra. Att jag lyckats hålla det i 5 veckor är för mig en himla stor vinst, på alla sätt och vis eftersom jag inte har klarat av att hålla en "diet" i mer än 2 veckor annars. Man pallar inte mer och lägger av. Dock har jag fuskat rejält denna vecka. Har käkat godis, läsk, vitt bröd, kroketter ja you name it ^^ Dessutom på det fick ja juh mens vilket gör att jag blir mer svullen tills den är helt över -.-

MEN trots det har jag gått ner 8 cm till sen förra veckan :) känns bra med tanke på att måttbandet skulle ha visat mer om jag inte fuskat och svullnat upp pga m !! så ja jag är nöjd :) nu äre bara att kämpa på resterande veckor på mars haha




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0