livet är inte lätt

image336

För att försöka samla mina tankar och ilska håller jag på att städa. Lite som att slå två flugor i en smäll. Ni skulle bara veta hur arg, besviken och ledsen jag är nu. Hur en människa kan göra såhär är för mig totalt obegripligt. Jag fattar inte hur hon kan leva med sig själv.

Iallafall kom min parfym AMOR AMOR äntligen idag :) Den luktar jättegott och den ska bli min käresta ett tag. Drömma mig bort i rosornas land ellr ngt ^^

Jobbet ringde oxå. blir jobb imorgon. SKÖÖÖNT ! dels för att man är på den lättaste färgen och sen för att få göra ngt annorlunda. Men då gäller det att planera mat. haha!

Postat av: Magdalena

Jag vet, i love him =O Men syrrans make ska också med^^ Oj Madde, vad har hänt?

2008-03-27 @ 17:13:08
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0