Lets Dance finalen

Ikväll är det fredag vilket innebär Lets Dance. Ska erkänna att jag inte tittat så himla noga de senaste gångerna utan mest "haft koll" bara haha. Om ni fattar ;) Iallafall så vill jag ha sagt att jag inte vet vem jag vill ska vinna. Ännu mindre vem som verkligen kommer vinna. Båda är bra, båda är lite av favoriter och båda har kämpat som fan under dessa veckor. Så för mig kvittar det faktiskt vem som vinner haha. Vad tycker ni?

Iallafall så har jag mycket att göra på liten tid. Ska packa, välja kläder inför imorgon, skulle ha duschat och så gärna hinna med 100 situps också haha. Men vad gör då jag? jo sitter här och är superstressad. TYPISKT MIG! skulle jag vilja säga haha. Iallafall kommer jag hinna tills imorgon hur som helst.
Åker juh som sagt till Dalarna imorgon till mina släktingar (mamma kommer därifrån för er som inte vet det..) men kommer hem på söndag eftermiddag/kväll igen. Dock vet jag inte om datorn kommer följa med men ni överlever
nog ändå om datorn stannar hemma haha. aja ;) måste få ngt gjort :)

hörs sen :)


image339
foto: aftonbladet

TINA VANN !! det var rätt ändå :) hon förjänade det :) 
Vad tyckte ni? var det rätt som vann? :)






Postat av: Maja

HAHAHA ja visste du inte det?! :O btw jag vill läsa om signeringen så skriv nu!

2008-03-28 @ 22:46:34
URL: http://majsochtod.blogg.se
Postat av: mimmi

TINA VAR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !

2008-03-29 @ 15:46:25
URL: http://onlypigg.blogg.se
Postat av: mimmi

eller jag såg inte så det kan jag inte säg haha, men jag hejade på henne och hon ÄR bäst xD

2008-03-29 @ 15:47:07
URL: http://onlypigg.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0