Hårfärg

image306Idag blev det en oväntat och oplanerad tripp
till Sundsvall
 en snabbis eftersom Fredde skulle hämta en grej 
till bilen och då passade vi även på att svänga in en snabbis på
RUSTA. Vi var inte där så länge så jag glömde att titta efter
tränings-setet  (matta, boll och gummiband för 99 kronor )
*smart Madde* men vi ska väl dit snart igen. Jag hittade iallafall
lite saker som fick dölja med hem. Bland annat ett rosa nagellack,
ett par skor
som jag ska springa med sen och hårfärg. Jag stod
länge och valde mellan mörkbrunt, mellanbrunt eller kastanjefärgat.
Det blev till slut mörkbrunt ändå. Kan kännas lite onödigt eftersom
jag redan har rätt mörkt hår men det  blir så mycket fräschare med nyfärgat hår och för att inte tala om bättre glans. Jag ångrar lite nu
att jag inte tog kastanjefärgen eftersom det hade gjort skillnad
men jag var rädd att det skulle bli för ljust haha.
Får kankse prova det nästa gång ;)

Postat av: yazmina

det viktigaste är inte alltid att det blir en ny färg, utan lite olika skiftningar/slingor kan vara snyggt. annars blir det ju alltid mycket glansigare när det är nyfärgat.
lycka till! :)

2008-03-14 @ 14:04:34
URL: http://yazmina.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0