Det vankas bio

Det blev visst bio i sundsvall ikväll :) hehe
10000 BC heter den. verkar rätt bra faktiskt!

image326


Nu har jag kommit hem från bion och jag tycker den var bra. Den var snyggt gjord och hade bra handling. Dock var det lite små saker som störde mig men antar att man inte ska tänka på det haha. Den var bättre än vad jag förväntat mig iallafall.
Filmen handlar om D’Leh som ska försöka rädda hans älskade Evolet som blivit bortrövad av östländska män. 
Man får följa med hans resa genom berg, skog och öken i kampen om att rädda Evolet och han får dessutom veta att han är menad att göra större saker än att enbart rädda Evolet.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0