bättringsvägen?

Nu är jag på bättringsvägen iallafall.. eller så kan det vara alvedonen jag tog förut idag
hur som helst känner jag mig bättre för stunden iallafall :)
Fick även meddelande av min syo idag där det stod att min gymnasieskola troligen inte var med i betygsbasen vilket betyder att jag måste skicka in mina slutbetyg manuellt vilket jag måste göra imorgon så dem kommer in i tid. Sista dagen då dem måste vara inne är 19 juni så det är juh ett tag tills dess men varför dra ut på det? haha

vad gör ni idag då?

Postat av: mimmi

jag läser din blogg, vad gör du själv :D haha

2008-03-17 @ 22:23:30
URL: http://onlypigg.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0