Snyggare?

lite av de nya sakerna som jag köpte från Catalog är här :

Kartongen var inte det roligaste att bära ska jag säga er. Vägde minst 10 kilo!! och så hade jag Boyen i koppel med mig också haha.


dem söta ballerina. Klaga inte på mina vita ben haha!


och dessa snygga pumpsen satt underbart!



ser konstig ut men denna kommer bli en favorit. Värsta mysiga tyget!


en rosa vanlig t-shirt!


den gråa väskan x)



så här såg soffan ut förut:


och så här såg den ut efter att överdraget har kommit på :)




snyggare, fräschare och ljusare :) Nu ska jag köpa matchande kuddar och filtar :)


Postat av: therese

va fina skor du har köpt :) verkligen roligt! // therese ( om du kommer ihåg mig )

2008-06-18 @ 21:27:51
Postat av: Emma

Oh vad snygga saker :) blir så shopping sugen! Förra sommaren beställde jag från ellos VARJE månad hihi... så kul när man får hem stora paket :D snyggt det blev med sofforna, riktig skillnad.

2008-06-18 @ 22:22:43
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: madde

therese:

åh tack :)



ja det beror på vilken therese det är =) känner juh en del haha

2008-06-18 @ 23:14:00
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0