Stressad

Jag har tusen saker att göra inför imorgon och ändå sitter jag här och gör nada haha. Jag måste vänta på Fredde så han kan hjälpa mig spraytan som ja köpte för ett tag sedan. Sen ska det torka. Före det ska jag duscha och lägga inpackningar :) Sen viktigast av allt! jag måste välja outfit också :O Någon som vet vad det blir för väder imorgon? Vill juh ha något somrigt. Ja måste kolla in vädret tror jag haha. Om inte annat får jag välja ut två som ja kan välja mellan imorgon istället.

Ja nu måste jag få lite saker gjorda !

ha en bra torsdagkväll så hörs vi någe senare :)

kram kram

Postat av: Magdalena

Jag gissar på sol eftersom det var så bra väder idag, men man vet ju aldrig! jag kör på rosa tyll iaf, haha! =D

Du, jag har fått brevet nu, men det stod att man skulle höra av sig om man inte kund evara med inom ett visst antal dagar. Jag har inga böcker att skicka i stan så det dröjer ett tag... Blir jag överhoppad då eller? =)

2008-06-20 @ 00:18:44
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0