Start på fastan

Idag börjar fastan och jag har nu ätit "morgon" och "frukosten". Man ska äta typ 7 gånger om dagen så det gäller att ha nada att göra haha. Imorse började man med att ta 2 dl vatten och 1-2 tsk glaubersalt vilket ska sätta fart på magen (det har redan börjat haha) och frukosten bestod av 1 kopp te och 1,5 dl äppeljuice. Jag känner mig faktiskt mätt men fråga igen på dagens slut haha. Jag hoppas dock att något ändras under dessa dagar. antingen att ja går ner massa kilo eller att humöret ändras för annars avlider jag haha. Jag ska bara sägas er att glaset med saltvattnet var det vidrigaste jag intagit i mitt liv. Ni vet väl att om man vill ha ex en hund att spy så lägger man salt längst bak på tungan och gnussar. Det var samma som hände med mig, det höll på komma upp hela tiden! näe fy fan! haha

nu ska jag läsa klart min bok om andar ;) see ya later




Postat av: annelid

Ja. Saltet är fruktansvärt jävla äckligt. Fick du fart på magen eller? Fick aldrig jag...

2008-06-09 @ 13:08:52
URL: http://annelid.blogspot.com
Postat av: C h r i s t i n e -

Jag håller själv på och gå ner i vikt på alla möjliga sett. Men ingenting verkar fungera så speciellt bra :/. Vikten är som en jojo för det mesta.



Dom där dryckerna som är på bilden, är dom bra?

vart kan man få tag i dom ?

2008-08-12 @ 23:34:04
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Okej, Jag vet. Jag har själv provat naturdiet och sånt skit och jag höll på och bli galen för att jag inte fick tugga på något, målet var att hålla på i en månad och det klarade jag, men fuskade väl någongång.



2008-08-13 @ 01:37:13
URL: http://christiinek.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0