spelberoende?

Hej hej igen. Nu sitter jag här och skriver mätt och belåten. Hade planerat att göra lax med lite sallad med Fredde bjöd Jonas på kött och potatisgratäng så jag käkade kött och sallad istället. Lika gott det hehe. Ville spara lite kalorier så jag kan ta lite mango sen ikväll efter jag tränat. Tänkte träna nu snart om en halvtimme eller så eller om jag ska ta vilodag idag och träna imorgon istället. Får se hur jag gör haha. Söndag ska man juh vila på ; ) Men å andra sidan har jag vägning imorgon och jag vill inte se en ökning från idag :O haha. jaja tar det sen haha

Nu har iallafall brorsan åkt hem så inge mer guitar hero :( Det är faktiskt himla roligt när man får in snitsen. Jag har inte vågat mig på fler än 3 färger än men det kommer! Man måste bygga upp självförtroendet sakta ;)
Spelsugen som jag blev råkade jag beställa hem lite spel från cdon.com. Det blev backpacker, csi och lost. Lost ska bli intressant faktiskt. Längtar tills tisdagen *mohaha*

Nu ska jag kila och byta om ;) hörs om ett tag :)
kraaaaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0