Spel

Gokväll! skriver lite snabbt här nu innan jag ska lägga mig. Har vart hemma hos Kalle på en trevlig spelkväll. Mycket skratt och lite hatord. Konstig blandning men faktiskt sant haha. Jag hatar saker på tid, blir otroligt stressad och mitt i allt så glömmer man ord. SUCK!!! därav hatorden hahahah. MEn det var roligt. Kommer bilder på det imorgon för orkar inte lägga in dem nu.

Nu innan jag och brorsan gick hem så tog vi ett besök på kyrkogården då jag hälsade på farfar och jimmy kollade till sin kompis som tyvärr dog i vintras. Lite läskigt att gå på kyrkogården vid midnatt ändå ;)

Ja nu ska jag sova men hörs imorgon, förhoppningsvis utvilad och fräschare.

Postat av: Melina

godmorgon!

2008-06-15 @ 09:58:10
URL: http://mmelina.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0