satans vader

Godkväll på er!
Ikväll har jag typ inte gjort någonting och lika skönt var det haha. Var meningen att jag skulle träna men jag har så fruktansvärt ont i vaderna efter träningen igår så jag kan knappt gå!!! Så illa är det så jag hoppas det blir bättre tills imorgon annars är en runda på stan = döden. Jag ska gå och shoppa imorgon med syrran. Skulle vara bra om jag hittade en present till brorsan som fyller moppeålder och en present till min älskling. Han fyller dock bara 24 men han ska ha något ändå! Några förslag? Jag har en grej som skulle passa men dock kan jag inte skriva ut det här för han kollar ibland, jobbigt haha!

Nu ska jag stänga av, ta mig ett glas ramlösa och sen ska jag göra mig klar för sängen. Ska upp tidigt imorgon så jag hinner göra mig iordning innan bussen går vid 11.

Natti natti på er x)

Postat av: . S T E P H A N I E .

tack sötnos:)

2008-06-04 @ 23:45:26
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: Melina

godmorgon!

2008-06-05 @ 08:28:56
URL: http://mmelina.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0