Personlig almanacka a la Madde

Beställde för ett tag sedan en sån där personlig almanacka :) Jag tog från första augusti för inte visste jag hur lång väntetid det var. Ångrar mig nu eftersom jag vill börja använda den :O men ja i slutet på juli kan man börja använda den så det får gå fort !!

Iallafall är jag jättenöjd. Den är lagomt liten/stor, rätt hårda sidor, lagomt med plats, snabb leverans, billig peng för personlig sak. Dessutom har den små tips och varningar och påminnelser. Värsta sött. Jag rekomenderar dem verkligen!

UPDATE! finns att beställa på personligalmanacka.se NÖJD? :P hah


halvtaskig kamera så den ser näst intill lila ut men den är ljusrosa, och anledningen till att jag skrev "you can do it girl" är för att jag tycker det passar både i skolan, på jobb och med träning. Allmän uppmuntran till mig själv helt enkelt ;)


HAHA detta var nog svårast at komma på men jag blev rätt nöjd med detta ; )
inte för att ja har planerat att tappa bort den men ändå x)


såhär valde jag att den skulle se ut inuti. Rosa ränder, "veckans prov", "veckans att göra" tomt och sen en liten översikt på veckan. Jag har även dagens träning och en ruta där ja fyller i hur mkt jag jobbar :)

Postat av: B

tips, det går bra att skriva vart du köper dina saker så folk vet om det!

2008-06-19 @ 15:15:28
Postat av: Alexandra

vart kan man köpa den där? jag vill också ha :P

2008-06-19 @ 15:27:59
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: madde

B



jag har redan skrivit vart jag köpt det om man läser bloggen men kan göra det igen ;)

2008-06-19 @ 16:55:51
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0