Ny dag, nya tag

Ni såg hur jag klagade på honom i ett inlägg igår, när han kom hem trodde jag faktiskt att han skulle vara okej eftersom han inte verkade så full. Det började med att han hade slagit sönder en tand så han måste besöka tandis i veckan = dyra pengar -.- haha. Sen när jag trodde han var på väg att somna började han harkla och ha sig så jag förstod att det skulle komma lite annat vilket det gjorde. Jag gick sova på soffan -.-' ska det vara så? hahaha

IALLAFALL är det brorsans födelsedag imorgon men han ska fira idag eftersom alla jobbar imorgon haha. Han blir 15 bast faktiskt, en viktig ålder för killar haha. Jag minns ju själv när jag fyllde 15.. tänk att det är 6 år sen :O helt galet fort det går haha. Ska till honom iallafall och äta tårta och ge present (kan inte säga vad jag ska ge honom än ifall han läser...) men ni får se sen.

Vad har ni för planer idag då? :)
kram kram


denna hade inte vart helt fel nu eller hur? ;)

Postat av: Linda

Den där såg J*VLIGT GOD UT :)

Mummmmmmms. . .!

2008-06-09 @ 20:33:15
Postat av: madde

linda:



haha ja jag instämmer :)

2008-06-10 @ 00:12:20
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0